تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

اسکنر فشاری برای اولین‌بار در شمالغرب کشور

استاد عارف کرباسی

استاد عارف کرباسی

کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش در راستای بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و ارائه بروزترین خدمات این صنعت به بیماران گرامی، اقدام به خرید و راه اندازی تکنولوژی اسکنر فشاری کرد. این سیستم برای اولین بار در شمالغرب کشور و در مجموعه صحت بخش فعال می شود.

بنیانگذار کلینیک صحت بخش با اعلام این خبر افزود: این دستگاه با  دارا بودن بیش از دو هزار حسگر فشاری  می‌تواند فشار کف پای افراد را در حالت استاتیک و دینامیک بررسی کند. با استفاده از این نرم افزار، سیستم  فشارهای وارده به کف پا، موقعیت مرکز ثقل، قوس های کف پا، الگوی راه رفتن، میزان تعادل و همچنین ناهنجاری های حرکتی را بررسی کرد.

عارف حسنی کرباسی ادامه داد: با داده های خروجی از این نرم افزار و با استفاده از دستگاه cnc می توان جهت ساخت کفی های طبی بهره گرفت.

استاد کرباسی با توضیح نحوه عملکرد اسکنرفشاری گفت: این دستگاه دارای سه بخش تست استاتیک، تست دینامیک و تست COP می باشد. در تست استاتیک بیمار بر روی دستگاه می ایستد و خروجی های فشار وارده به پای بیمار در نرم افزار ثبت می شود. در تست دینامیک، بیمار بر روی دستگاه قدم زده و نرم افزار به صورت گرافیکی لحظات قدم زدن بیمار را با سرعتی بالا ثبت کرده و مجددا نمایش می دهد. تست COP آخرین مرحله از تکمیل داده ها است.

کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش با ۵۰ سال سابقه در حوزه زانوی ضربدری، پای مصنوعی و پروتز پا در شمالغرب کشور فعال و آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید