تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

آشنایی با کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش

کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌ بخش اولین مرکز تجویز، طراحی و تولید انواع دستگاه های حرکت مصنوعی و توان بخشی از جمله انواع پروتز و ارتز در شمالغرب کشور است. این کلینیک فعالیت های علمی، پزشکی و تجاری خود را از سال ۱۳۶۳ با مدیریت استاد عارف حسنی کرباسی آغاز کرده است.

استاد حسنی کرباسی با ۳۰ سال سابقه کار در مرکز توانبخشی هلال احمر، از اولین دارندگان مدرک بین‌المللی ارتز و پروتز در ایران است که با هدف بهبود حرکتی و اصلاح فرم بدن، از بین بردن درد و جلوگیری از ایجاد ناهنجاری های ارتوپدی، طی ۵۰ سال گذشته به ساخت ارتز و پروتز، کفش و کفی‌های طبی، پای مصنوعی و سایر خدمات درمانی مکمل ارتوپدی پرداخته است.

استاد کرباسی دوره ویژه آموزشی خود را در دوره ای ۲ ساله و طی سالهای ۱۳۴۹ تا ۱۳۵۱ زیر نظر اساتید آلمانی از جمله دکتر ویللی و استاد هاوانسیان در مرکز آموزش های بین‌المللی سازمان ملل گذراند. همچنین مجموعه ارتوپدی فنی صحت بخش با شرکت مستمر در کنگره‌های ملی و بین ‌المللی ارتوپدی، کارگاه‌های خود در زمینه ارتز، پروتز و تهیه کفی به روش CAT/CAM  را با به کارگیری پرسنل متخصص و تسلط بر دانش روز فعال نمود. حضور مستمر کادر مجرب کلنیک صحت بخش در دوره‌های آموزشی انیستیتوهای اروپایی، تلاشی در جهت ارتقاء سطح علمی و فنی این مرکز است.

این مجموعه توانبخشی در فضایی بیش از ۳۰۰ متر مربع شامل ۳ طبقه مجزا، با برخورداری از آخرین تکنولوژی روز دنیا در صنعت ارتز و پروتز و با ارائه خدماتی در بخش‌های تخصصی کارگاههای پروتز، ارتز، قالب‌گیری، اسکن‌، کفاشی، تمرین و دستگاه تراش CNC در خدمت بیماران و توان خواهان گرامی است.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید