تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش از ابتدای تاسیس در سال ۱۳۶۳ تمام توان و تمرکز خود را روی از بین بردن محدودیت های افراد دارای معلولیت و بیماران حرکتی نموده است و تلاش کرده است تا این افراد بتوانند به زندگی عادی خود برگشته و فعالیت های کاری و ورزشی خود را از سر بگیرند. صحت بخش در این راه از دانش فنی به روز و تکنولوژی های پیشرفته تا حد توان استفاده کرده است و یکی از موسسات فنی ارتوپدی پیشرو در کشور محسوب می شود.
این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید محصولاتی چون پروتزها و ارتزهای اندام فوقانی و تحتانی، به  تولید انواع مختلف این محصولات بر اساس نیاز، سلایق و خواسته های هر بیمار می پردازد. توجه به کیفیت محصول در کنار زیبایی و کارایی، وجه تمایز صحت بخش با سایر مراکز مشابه است.
انواع پروتز های اندام فوقانی که بسیاری از مردم آن را با عنوان دست مصنوعی می شناسند و انواع مختلف پروتز های اندام تحتانی که بسیاری از مردم آن را با عنوان پای مصنوعی می شناسند در این مرکز ارتوپدی تولید می شود.
همچنین انواع ارتز اندام تحتانی مانند کفی های کفش، کفش طبی، ارتزهای پشتیبان کننده مچ پا، ارتز عملکرد زانو، بی حرکت کننده زانو، ارتز شکستگی اندام تحتانی، ارتز راه رفتن متقابل و ارتز اصلاح موقعیت لگن و انواع مختلف ارتزهای اندام فوقانی مانند ارتز استاتیک مچ دست، ارتز بد شکلی دست چنگالی، ارتز شانه و کرست های طبی برای اصلاح بدشکلی ستون فقرات و یا ثابت نگه داشتن اندام فوقانی نیز در کلینیک  ارتوپدی فنی صحت بخش تولید می شود.

ارتز اندام تحتانی
ارتز اندام تحتانی
ارتز اندام تحتانی
ارتز اندام تحتانی
پروتز اندام تحتانی
پروتز اندام تحتانی
ارتز اندام فوقانی
ارتز اندام فوقانی
کرست سه بعدی
کرست سه بعدی
ارتز اندام تحتانی
ارتز اندام تحتانی
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید