تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

ارتز یا بریس به وسیله ای گفته می شود که خارج از بدن قرار می گیرد و به فرد بیمار، معلول یا آسیب دیده کمک می کند تا محدودیت های قبلی خود را تا حد زیادی کنار گذاشته و جبران کند. برای مثال به یک فرد معلول که کنترل و قدرت بعضی از عضلاتش را از دست داده است می توان کمک کرد تا بتواند قدرت از دست رفته را دوباره به دست بیاورد، استقلال فردی بیشتری داشته باشد و  بتواند بایستد.
ارتزهای اندام تحتانی به ارتزهایی گفته می شود که در قسمت پایینی بدن فرد دارای معلولیت و بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این دسته از ارتزها، پشتیبان هایی است که برای پا، لگن، زانو، ران و ساق طراحی شده اند و برای طیف وسیعی از نیازها از جمله تثبیت یا بی حرکت کردن به کار گرفته می شوند.
ارتزها تنوع بیشتری نسبت به پروتز دارند. از معروفترین نمونه های ارتزهای تحتانی می توان به کفی های کفش، کفش طبی، ارتزهای پشتیبان کننده مچ پا، ارتز عملکرد زانو، بی حرکت کننده زانو، ارتز شکستگی اندام تحتانی، ارتز راه رفتن متقابل و ارتز اصلاح موقعیت لگن اشاره کرد.
کلینیک فنی ارتوپدی صحت بخش جزو اولین مراکزی است که از پرینترهای سه بعدی، اسکنر فشاری و سایر تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند و همیشه در استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها پیشرو بوده است. کادر متخصص این موسسه دوره های مختلف بین المللی را گذرانده و آشنا به فناوری ها و دانش روز این رشته تخصصی هستند.

ارتز اندام تحتانی
ارتز اندام تحتانی
ارتز اندام تحتانی
ارتز اندام تحتانی
ارتز اندام تحتانی
ارتز اندام تحتانی
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید