تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

پروتز قطع عضو یا اندام مصنوعی به عنوان یک جایگزین برای اندام یا عضو از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرد. دلایل استفاده از پروتز ها می تواند زیبایی یا افزایش کارایی و کاهش محدودیت های ناشی از معلولیت باشد.
پروتز های اندام تحتانی که بسیاری از مردم آن را با عنوان پای مصنوعی می شناسند، به پروتزهایی گفته می شود که در ناحیه پایینی بدن بیمار استفاده استفاده می شود. این نوع از پروتز ها انواع مختلفی را شامل می شوند. برای نمونه می توان به پروتزهای مچ پا، زیر زانو، روی زانو، ران، لگن، کمر و انکشتان پا اشاره کرد.
هدف صحت بخش در درجه اول توانبخشی به افراد دارای معلولیت برای انجام کارهای عادی و روزمره و در کنار آن ورزش، تفریح و مسافرت است. در ادامه نیز در این موسسه توانبخشی تلاش می کنیم تا با استفاده از پرسنل متخصص و کارآمد تا حد ممکن از نظر ظاهری و راحتی نیز رضایت خاطر افراد با سلیقه های مختلف را فراهم آوریم. خدماتی چون کاورهای چاپ شده سه بعدی از این دسته خدمات هستند که در کنار خدمات پروتز به مشتریان این کلینیک ارائه می شود. صحت بخش جزو اولین مراکزی است که از پرینترهای سه بعدی، اسکنر فشاری و سایر تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند و همیشه در استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها پیشرو بوده است.

پروتز اندام تحتانی
پروتز اندام تحتانی
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید