تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

خدمات کلینیک های ارتوپدی برای پاهای دیابتی

پای دیابتی عنوان بیماری است که معمولا در افراد مبتلا به دیابت شایع است. زخم های دیابتی که در پا ایجاد می شوند در صورت عدم رسیدگی و درمان می توانند بسیار خطرناک باشند و صدمات جبران ناپذیری به فرد وارد کنند. در واقع مشکلاتی که برای پای افراد مبتلا به دیابت ایجاد میشود ناشی از اختلالات اعصاب محیطی و کم شدن جریان خون اندام است که دیابت مسبب آن است.
زخم هایی که در روی پاهای افراد مبتلا به دیابت ایجا می شود، معمولا در قسمت های خاصی از پا ممکن است به وجود بیاید. این زخم ها باید کنترل شوند و در ادامه بهبود یابند. از سوی دیگر باید با روش های پیشگیرانه تلاش کنیم که این زخم ها دوباره ایجاد نشوند. آیا می دانید که چه خدماتی برای افراد مبتلا به پای دیابتی در کلینیک های فنی ارتوپدی انجام می شود؟

مشاوره و آموزش
اولین خدماتی که ممکن است در مراجعه به کلینیک ارتوپدی فنی دریافت کنید، دریافت آموزش و مشاوره از متخصصین امر است. شما می توانید در زمینه راه های درمان، کاهش زخم های دیابتی و پیشگیری از آن اطلاعات ارزشمندی به دست بیاورید.

ساخت کفی مناسب به اسکن کف پا
اسکن کف پا استفاده از اسکنر فشاری کف پا می تواند اطلاعات خوبی به متخصصین ارتوپدی فنی بدهد. تعیین نقاط مستعد زخم و ساخت کفی مناسب از مهم ترین کارهایی است که در یک کلینیک فنی ارتوپدی به بیماران دیابتی ارائه می شود. کفی مناسب می تواند میزان فشار به نقاط حساس مورد نظر در پا را کاسته و از زخم شدن پا جلوگیری کند.

ساخت انواع صندل و کفش طبی و دیابتی
کفش ها و صندل های طبی برای افراد مبتلا به بیماری دیابت می تواند نجات بخش باشد اما این صندل ها و کفش ها باید دقیقا بر اساس نیاز هر فرد تهیه و ارائه شود. در کلینیک ارتوپدی فنی با استفاده از دستگاه ها و اسکنرها ابعاد و مشخصات دقیق بررسی شده و در ادامه کفش و صندل اختصاصی هر فرد برای مبارزه با بیماری دیابت به کمک ابزاری چون پرینتر سه بعدی ساخته و ارائه می شود. انواع کفش های پیشگیری از زخم دیابت نیز در این مراکز ارائه می شود.

پرتز ها و ارتزها
انواع ارتزها برای جلوگیری از زخم شدن پاهای افراد مبتلا به دیابت در کلینیک ارتوپدی فنی ارائه می شود. همچنین در مواردی که شاهد قطع برخی از انگشتان پا به دلیل این بیماری باشیم نیز انواع خاص کفش و فیلر برای موارد قطع انگشت نیز قابل ارائه است. در موارد سخت تر بیماری که ممکن است باعث قطع پا باشد نیز باشد، باید انواع پروتز ها نیز برای بیمار تهیه و استفاده شود.

خدمات کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش برای بیماران مبتلا به دیابت
بیماران مبتلا به دیابت می توانند تمام خدمات گفته شده را با مراجعه به کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش دریافت کنند. تکنولوژی های روز دنیا در درمان و پیشگیری از زخم های دیابتی در این کلینیک ارتوپدی فنی ارائه می شود و ارائه متمرکز تمام خدمات و مشاوره ها به این بیماران یکی از نکات مثبت فعالیت های کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید