تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

ساخت بریس hkafo برای بیماران پاراپلژی با عارضه نخاعی

بیماری پلزی یکی از بیماری های بسیار سخت در حوزه ارتوپدی است. این بیماری به معنی فلج کامل در عضلات و اندام هاست. اما پاراپلژی یک بیماری است که باعث فلج در پاها و تنه می شود، در صورتی که دست های بیماری دچار این عارضه نمی شود. این بیماران ممکن است کنترل ادرار خود را نیز از دست بدهند و در تنه و پاها به جز دست ها، حرکت و کنترل نخواهند داشت.

بریس hkafo
برای حل بسیاری از مشکلات بیماران پاراپلژی از بریسی به نام hkafo استفاده می شود. این بریس یک نوع ارتز بلند وصل به کمر است که پاها و کمر بیمار را در برمی گیرد تا بتواند وسیله کمک حرکتی برای شخص دارای عارضه باشد. اجزای تشکیل دهنده این بریس شامل یک یا دو عدد بریس بلند است که به یک کمربند (بریس کمر) به وسیله مفصل ،متصل می شود.مفاصل به کار رفته در بریس بلند وصل به کمربند امکان خم کردن زانو و لگن را در هنگام نشستن می دهد. در زمانی که مفاصل زانو و لگن در این بریس قفل باشد،بیمار قادر به ایستادن بوده و تا حدودی می تواند راه برود.
استفاده از این بریس برای بیماران پاراپلژی فواید دیگری نیز دارد. برای نمونه استفاده از بریس HKAFO در بیمار ضایعه نخاعی و معلولین از عوارضی مانند پوکی استخوان، کوتاهی عضلات اندام و تنه، زخم بستر و خشک شدن اندام جلوگیری می کند و همچنین به گردش خون در اندام کمک کرده و بهبودی بیمار را تسریع می کند.

ساخت انواع بریس kafo و hkafo در صحت بخش
در کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش، انواع بریس kafo و hkafo با استفاده از متدهای روز دنیا و نیز از مرغوب‌ترین مواد اولیه طراحی و تولید می شود. این ارتزها و بریس ها بر اساس نیاز هر فرد به صورت شخصی ساخته شده و مشاوره های لازم نیز به طور دقیق برای استفاده بهتر و راحتتر به بیمار ارائه می شود. کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش از جمله قدیمی ترین مراکز فعال در این حوزه در تبریز و ایران است که با کادری تشکیل یافته از متخصصان زبده و آموزش دیده، جدیدترین خدمان ارتوپدی را به مراجعین ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید