تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

صحت بخش و ۴ دهه فعالیت در حوزه ارتوپدی فنی

کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش با گذشت حدود ۴ دهه از فعالیت مستمر و اثربخش در مرکز ارتوپدی فنی، اکنون با همراهی شما تبدیل به خانواده‎ای بزرگ شده‎ است. این مرکز، خدمات و محصولات خود را گسترش داده و در حد توان خود تلاش می کند تا افراد بیشتری را توانمند کرده و به زندگی عادی، کاری و اجتماعی خود برگردند.
این مرکز همواره با ارائه خدمات بروز وکارآمد تلاش می‎کند تا فرایند درمان و توانبخشی را تسریع کرده و مجموعه‎ای از خدمات و محصولات پیشرفته و با کیفیت خود را به متقاضیان ارائه کند. استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، دستگاه های پیشرفته جدید و کادر فنی و متخصص آموزش دیده از ویژگی های بارز کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش محسوب می شود.
محصولات و خدمات کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش در بیشتر مواقع به صورت اختصاصی و بر اساس نیاز هر فرد تولید و ارائه می شود. در ادامه با محصولات و خدمات مرکز صحت بخش بیشتر آشنا شوید:

پروتز اندام تحتانی
با استفاده از پروتز قطع عضو و اندام مصنوعی مرکز فنی ارتوپدی صحت بخش، دیگر نگران زیبایی اندام و یا کاهش محدودیت‎های حرکتی خود نباشید. چراکه مرکز ارتوپدی صحت بخش، پای مصنوعی متناسب با نیاز و نوع فعالیت شما طراحی می‎کند. هم‌چنین از پروتزهای حرکتی و زیبایی اندام تحتانی می‌توانید برای قسمت تحتانی بدن از جمله مچ پا، زیر زانو، روی زانو، ران، لگن، کمر و انگشتان استفاده کنید.

پروتز اندام فوقانی
به راحتی می‎توانید کارهای عادی و روزانه تان بعد از استفاده از پروتزهای‌های اندام فوقانی از قبیل پروتزهای مچ دست، زیر آرنج، روی آرنج، شانه و انگشتان انجام دهید و مستقل شوید.ارائه انواع دست مصنوعی بر اساس سلیقه و نیاز توانخواهان از جمله خدمات کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش است.

ارتز اندام تحتانی
با استفاده از ارتزهای مرکز فنی ارتوپدی صحت بخش، قدرت عضلات از دست رفته‎ به شما برگردانده می شود و در کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش کمک می‎کنیم که استقلال حرکتی بهتری داشته باشید. ارتزهای اندام تحتانی شامل کفی‎های کفش، کفش طبی، ارتزهای پشتیبان کننده مچ پا، ارتز عملکرد زانو، بی‎حرکت‎کننده زانو، ارتز شکستگی اندام تحتانی، ارتز راه رفتن متقابل و ارتز اصلاح موقعیت لگن هستند.

ارتز اندام فوقانی
دستانتان مهم‎ترین قسمت‎های بدن شما هستند و می‎دانیم که وجود مشکل حرکتی در آن‎ها چقدر برایتان سخت است. کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش با استفاده از ارتز استاتیک مچ دست، ارتز بدشکلی دست چنگالی و ارتز شانه سعی می‎کند تا حد امکان این موضوع را برایتان حل کند. هم‎چنین مرکز صحت بخش، کرست‎های طبی را برای اصلاح بدشکلی ستون فقرات و یا ثابت نگه‎داشتن اندام فوقانی تولید می‎کند.

کفش و کف‎های طبی
کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش با هدف نرمی و راحتی هرچه بیشتر پاهای شما، در ساخت کفش و کف‎های طبی از روش CAT/CAM استفاده می‌کند. صحت بخش تنها مرکز استفاده کننده از این روش در ساخت کفی کفش‌های طبی در شمالغرب کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید