تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

مراحل ساخت کفی طبی در کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش

کفی طبی در بسیاری از ناهنجاری ها و شکایات ارتوپدی مراجعین، یکی از موارد ضروری است که باید ارائه شود. کفی های طبی همانند کفش های طبی باید بر اساس نیاز مشتری و به صورت کاملا دقیق طراحی و ساخته شوند. این در حالیست که در ساخت بسیاری از کفی های طبی تجاری و موجود در بازار این موارد رعایت نمی شود. برعکس کفی های طبی موجود در بازار، کفی های طبی ساخته شده در کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش بر اساس آخرین اصول و استانداردهای بین المللی و به صورت اختصاصی برای هر فرد و بسته به نیاز افراد تولید می شود. در ادامه با مراحل تولید یک کفی طبی در کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش آشنا می شوید.
انجام اسکن سه بعدی
انجام اسکن سه بعدی از پاهای فرد مراجع، جزو اولین و ضروری ترین کارهایی است که در کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش انجام می شود. در این اسکن ابعاد دقیق پای هر فرد به صورت کاملا سه بعدی محاسبه و آماده می شود.

انجام اسکن فشار
اسکن فشار نیز از جمله آزمایشات ابتدایی در هنگام مراجعه به کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش است و از آنالیز داده ها به مواردی چون قسمت هایی از پا که فشار بیشتری را تحمل می کنند می توان دست یافت.

طراحی بر اساس آنالیز اطلاعات اسکن فشار و سه بعدی
آنالیز اطلاعات به دست آمده از دو اسکن فشار و سه بعدی در یک نرم افزار مخصوص و در نهایت به طراحی شمای کلی کفی طبی می انجامد. این طراحی گام اول اساسی از ساخت کفی طبی است.

استفاده از دستگاه های سی ان سی برای ساخت دقیق کفی طبی
مورد طراحی شده در نهایت با دستگاه سی ان سی به صورت کاملا دقیق ساخته شده و در اختیار مراجعین قرار می گیرد. این نوع از کفی طبی کاملا دقیق و بر اساس نیاز واقعی مشتری خواهد بود.

تولید کننده کفی طبی در شمالغرب کشور
کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش از جمله معدود کلینیک های ارتوپدی است که تمام مراحل گفته شده را برای تولید کفی طبی رعایت می کند. کفی های طبی تولید شده در این کلینیک بر اساس نیاز واقعی مشتری عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید