تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

مشتریان پشتوانه های معنوی کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش

از ابتدای تاسیس کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش در سال ۱۳۶۳ مراجعین این مرکز را نه به چشم یک مشتری بلکه به عنوان عضو جدیدی برای خانواده بزرگ صحت بخش دیده ایم و با هر مراجعی این خانواده بزرگ، بزرگتر و بزرگتر شده است. خانواده ای که همیشه در کنار هم و پشتیبان هم بوده و خواهند بود.

بر همین اساس و به مناسبت ۲۸ اسفندماه، روز جهانی تقدیر از مشتریان بر خود لازم می دانیم که به پاس همراهی تان با مرکز فنی ارتوپدی صحت بخش از شما قدردانی کنیم. اکنون که ما در کنار شما تبدیل به خانواده ای بزرگ شده ایم، با افتخار می توانیم بگویم که به کمک شما، جزو بهترین و مجهزترین مراکز فنی ارتوپدی در شمالغرب کشور هستیم.

اعتماد شما به مجموعه صحت بخش، گوهر گرانبهایی است که ارزش آن را به خوبی می دانیم و روز به روز در جهت بهبود خدمات و امکانات خود تلاش کنیم. کادر مجرب و تخصصی این مرکز همواره در پی افزایش میزان رضایت شما و ایجاد حس خوب درونی در تمام مراجعین هستند تا با خیالی آسوده، صفر تا صد فرایند درمان و توانبخشی خود را به اتمام رسانده و با استفاده از محصولات تولیدی این مرکز از قبیل کفی های طبی، کفش طبی و انواه ارتزها و پروتزها، زندگی مستقل و آرامی را برای خود داشته و به راحتی بتوانید فعالیت های روانه خود را انجام دهند.

در پایان، از اینکه مرکز فنی ارتوپدی صحت بخش را انتخاب کرده اید از شما سپاسگزاریم. صحت بخش همیشه در تلاش برای بهتر شده است و در سال پیش رو نیز با تمام توان خود در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. بالاتر بردن سطح تخصص و دانش و بهبود هر چه بیشتر ابزارها و دستگاه های مورد استفاده هدف تمام ناشدنی صحت بخش است تا گام به گام با پیشرفتهای نوین در ارتوپدی فنی در کنار شما عزیزان گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید