تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

پرینت سه بعدی برای شخصی‌سازی ارتزها

این روزها پرینترهای سه بعدی به یکی از انقلاب های حوزه ارتوپدی فنی تبدیل شده اند. اگر قبلا ارتزهای عمومی تولید شده و برای اشخاص متخلف با خصوصیات متفاوت ارائه می شد، امروزه می توان با استفاده از این تکنولوژی و به سادگی بر اساس وزن، قد، مشخصات فردی و نیازهای اختصاصی هر فردی بریس و ارتز جداگانه ساخته و به توانخواه ارائه کرد. ارتوپدی فنی صحت بخش از جمله مراکزی است که سالهاست از تکنولوژی پرینت سه بعدی استفاده می کند و یکی از کلینیک های ارتوپدی فنی پیشرو در استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی در کشور محسوب می شود.

درمان بهتر با ارتزهای پرینت شده
ارتزها بیشتر برای اصلاح مشکلات قسمت های مختلف بدن مانند پا، دست و ستون فقرات استفاده می شوند. اما این قسمت ها از فردی به فرد دیگر متفاوت است. پس طبیعی است که یک ارتز ثابت نتواند به نیازهای شما پاسخ دهد. از نظر علمی نیز ثابت شده است که ارتزهای اختصاصی شده بر اساس تکنولوژی پرینت سه بعدی تاثیر بسیار بیشتری روی بهبود و اصلاح ناهنجاری ها دارد.

سرعت و کیفیت در تولید
پرینتر های سه بعدی در بخش تولید نیز به میزان قابل توجهی زمان لازم برای ارائه قطعات ارتز به بیماران را کاهش داده است. در کنار کاهش زمان تولید، بر کیفیت محصولات تولیدی نیز افزوده شده است تا رضایت توانخواه از این نظر نیز فراهم شود. کیفیت عنوان شده نه فقط در ساخت ارتز بلکه در زیبایی هر چه بیشتر آن نیز قابل مشاهده است. ارتزهای شخصی سازی شده در رنگ ها و شکل های متفاوت قابل عرضه هستند و بر اساس سلایق هر فرد می توانند شخصی سازی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید