تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

کفی طبی مناسب برای پاهای صاف

صافی پا و یا صاف بودن کف پا، مشکلی است که بسیاری از مردم با آن مواجه هستند و این موضوع در بین افراد مختلف جامعه بسیار شایع است. این مشکل شاید از طرف بسیاری از مردم نادیده گرفته شود اما نادیده گرفته شدن آن می تواند در آینده و سنین بالاتر باعث بروز مشکلاتی چون درد و ورم در ساق پا، التهاب مفصلی، مشکلات در شکل انگشتان پا و حتی بیماری شناخته شده ای به نام یونیونت پا شود. اما با به کار بردن تمهیداتی ساده می توان این عوارض شایع را تا حد زیادی کاهش داد.

پوشیدن کفش مناسب با کفی متناسب پای هر فرد
در ابتدا باید بدانید که اگر دچار صافی کف پا هستید، کفشی را انتخاب کنید که از قوس کف پای شما پشتیبانی کند. این روزها شرکت های مختلف، کفش‌هایی را برای افراد مبتلا به کف پای صاف تولید می‌کنند. اما بهترین کفش‌ها برای کف پای کفش‌هایی هستند که پشتیبانی قوس خوبی دارند.
اما کفش مناسب همه چیز نیست و بهتر است شما از کفی های مناسب و متناسب با نیاز پای خود و میزان صافی پایتان استفاده کنید. بهترین کفی برای کف پای صاف یک تکیه‌گاه قوی قوس کف پا را صرف نظر از اندازه‌ قد فرد به همراه دارد. احتمالا در ظاهر کفی‌های نرم به عنوان بهترین کفی برای پاها باشند اما در عمل اینطور نیست و کفی خوب باید از نقاط حساس و مورد نیاز پیشتیبانی کند. به همین دلیل، بهترین کفی برای پاهای یا کف صاف به طور کامل از قوس پا پشتیبانی‌می‌کند و پاشنه پا را تثبیت‌می‌کند تا پد چربی را زیر استخوان پاشنه خود قرار دهید. با این کار هم مانع از آورپرونیشن می‌شوید و هم تکیه‌گاهی مستحکمی برای شما فراهم‌ می شود.

کفی اختصاصی برای پای شما
کلینیک ارتوپدی فنی صحت بخش از جمله کلینیک های پیشرو در زمینه تولید کفی های مختص هر فرد و بر اساس نیازهای مشتری است. بر همین اساس تمام افرادی که از مشکلات پا از جمله صافی کف پا رنج می برند، به راحتی می توانند با تهیه کفی های مختص پای خود، فعالیت های بدنی را بدون درد پا و مشکلات ثانویه اشاره شده، انجام دهند.
کلینیک فنی ارتوپدی صحت بخش با دارا بودن به روزترین تکنولوژی دنیا شامل اسکنر فشاری و دستگاه CNC و استفاده از روش CAT/Cam می تواند کفی های مناسب و کفش های طبی متناسب با پای افراد تهیه و در اختیار بیماران قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید