تقاطع ارک جدید و طالقانی، جنب بانک صادرات، ساختمان جـم، طبقه اول | تلفن: ۲ - ۳۵۵۷۴۹۶۱ (۰۴۱)
کلینیک ارتوپدی فنی صحت‌بخش

آیا با پروتزهای طبی بدون دغدغه می توان به مسافرت رفت؟

پروتزهای طبی

بسیاری از افراد فکر می کنند که داشتن پروتز آن ها را محدود می کند. آنها نیاز دارند که همیشه در محدوده ای باشند که به محض بروز اشکال بتوانند به مراکز و کلینیک های تخصصی در این حوزه مراجعه کنند. اما در صورت استفاده از پروتز با کیفیت این ترس معنی نخواهد داشت. هدف از نصب پروتز دادن آزادی عمل بیشتر به افراد دارای معلولیت است و این افراد نیز باید همانند افراد عادی بتوانند ورزش کنند، کار کنند و به مسافرت بروند.
در روزهای گذشته فیلم های پر از امید یکی از توانجویان کلینیک تخصصی صحت بخش به دستمان رسید که نشان از مسافرت وی به هزاران کیلومتر دورتر بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای بود. فیلمی که خستگی کار را از تن پرنسل صحت بخش زدود و ما را به ادامه مسیر توانبخشی به افراد دارای معلولیت امیدوارتر و مصمم تر ساخت.
صحت بخش یکی از مراکز پیشرو در ساخت انواع پروتز و اورتز در کشور است. این مرکز از تکنولوژی های به روز و مواد اولیه کاملا مرغوب برای ساخت پروتزها استفاده می کند. این موضوع سبب دوام بیشتر پروتز ، راحتی استفاده کننده و البته زیبایی ظاهری پروتز ها بر اساس سلیقه مشتری می شود. نتیجه همه این موارد رضایت خاطری است که توانجو در ادامه در هر برحه از زندگی خود خواهد داشت. مرکز ارتوپدی فنی صحت بخش جزو اولین مراکزی است که از پرینترهای سه بعدی، اسکنر فشاری و سایر تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند و همیشه در استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها پیشرو بوده است.
هدف صحت بخش در درجه اول توانبخشی به افراد دارای معلولیت برای انجام کارهای عادی و روزمره و در کنار آن ورزش، تفریح و مسافرت است. در ادامه نیز در این موسسه توانبخشی تلاش می کنیم تا با استفاده از پرسنل متخصص و کارآمد تا حد ممکن از نظر ظاهری و راحتی نیز رضایت خاطر افراد با سلیقه های مختلف را فراهم آوریم. خدماتی چون کاورهای چاپ شده سه بعدی از این دسته خدمات است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید